Nu äntligen ska jag uppdatera!!!!!

Efter mycket tjat från Anna och Johanna har jag bestämt mig för att uppdatera.
Så nu ska jag berätta om hur denna härliga sommar har varit hit intills, massa solbad på stranden med Anna och barnen, Linda med sin familj.
Bullar har det varit stryckande åt gång av, Savannah och Rasmus frågar numera alltid när jag kommer om jag har bullar med mig!!!
Nu törs jag inte göra de rara barnen ledsna och komma utan bullar, ska baka ett gäng ikväll, för sista påsen tar jag med till Anna idag.
Det är så härligt att sommaren har varit underbar fram till nu, förra året försvann den bara under konvalisenten efter operationen, och alla valpar.
Känner mig ganska tillfreds över livet just nu, men tar inget förgivet.
Johanna ringde sent igår och var super arg, kissen hade kissat i hennes soffa.
Har beställt tid för kastrering på onsdag nästa vecka, så hon får hålla katten under sträng uppsikt fram till dess.
Anna har skaffat en ny naken råtta, så efter en kort stunds fundering så blir det även en råtta i detta hus.
 Har beställt rasta flätor i onsdags, hoppas dom kommer i slutet på nästa vecka, jag har inte ledsnat på mina dreads men vill prova detta också. Spara mina dreads så jag kan ju sätta tillbaka dem när som helst.
Börjar lite försiktigt med uppdateringen, nu ska jag äta frukost.
Ha  en bra dag, det ska jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha, äntligen en uppdatering :) Har ju kollat in lite då ochdp för att se om du bloggar men icke då. Nu så, nu håller du igång det :)

2009-07-18 @ 10:15:58
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHAHAHA! "Naken råtta" :D Jag dööör

2010-03-07 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0