HMM Natt!!

Onsdag natt en stund till.
Har sovit mycket idag,vilket gör att jag inte är så trött nu.
Natt tankarna är dom jobbigast, då smyger  sig fram med de västa funderingarna.
Funderingarna är inte trevliga, de är så jävla skitskrämmande.
Tänk er den värsta skräckisen som ni sett och gångra det med 10, så kanske
ni har ett hum om hur det känns.
Vilken tur att jag bor där jag bor, och kan se att det lyser i andra fönster.
Skulle jag bo långt ute i skogen utan grannar, skulle jag nog kakka på mig.
Inte för att jag är rädd för spöken, utan för att tankens kraft är så stor.
Ska försöka förklara, när det dyker upp svarta tankar och hur du än resonerar med dig själv
om att dina tankar inte är bra.
Så hjälper det inte utan det bara växer och växer.
Mitt andliga tänkande har flyttat till antarktis, och det tänker minsann inte komma tillbaka
just nu.
Så jag kan inte resonera med mig själv på det andliga sättet heller.
Hörde här för inte så länge sedan att depressioner och medicinering har ökat med 40 %.
Inte undra på det, som det ser ut idag, tex bland unga.
Jag har så mycket att vara glad över igentligen, men jag kan inte plocka fram det.
Var och promenerade med hundarna idag, blött, luktar illa, och allt annat skit som
hör denna årstiden till tog bort det roliga.
Nä nu ska jag försöka sova, det är en ny dag imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0